Social

Szymon mówi!

Urodziłem się w latach 90′ ubiegłego stulecia i to jest najlepsze co mogło mi się przytrafić. 

Fajnie jest pomyśleć, że widziałem już jak technika niesamowicie rusza do przodu i zaczynając od gry na Pegasusie, oglądaniu bajek na FoxKids, zbieraniu TAZO z pokemonami, przeżywaniu przygód Power Rangers, oglądaniu wielkiej Brazylii na Mundialu w 2002 roku, teraz w moim smartfonie mogę zmieścić tyle seriali, gier, komiksów ile chcę, oczywiście o ile nie zawali do końca to mojej karty pamięci.

Jestem Szymon i ciężko mi określić siebie w jakim nurcie popkultury najlepiej się odnajduje. Uważam, że komiksy obu wydawnictw DC i Marvela są świetne i każdy znajdzie coś dla siebie.  Wojna konsol dla mnie jest czymś abstrakcyjnym, chodź mam XBOX One nie jestem fanboyem i zazdroszczę często gęsto exclusive’ów Sony i Nintendo.

Jestem obserwatorem, chłonę wszystko co wydaje mi się ciekawe, chętnie śledzę wszelakie nowinki techniczne, technologia VR jest krokiem w przód i cieszę się, że mogę tego doświadczać. Ogólnie epoka internetu i Facebooka jest punktem w czasie kiedy często zapominamy jak dużo nas otacza i jak wiele możemy wycisnąć z dostępu do całego świata.

Mam nadzieję, że i Ty będziesz chciał razem ze mną obserwować i rozmyślać w jak ciekawych czasach żyjemy.

Czekam na wasze komentarze i do następnego.

Sz.M.

Skomentuj

